Redmine a CRM

Zagadnienie pluginu CRM w Redmine zacznijmy może od wyjaśnienia, czym właściwie jest CRM. Z punktu widzenia osoby tworzącej dane narzędzie, CRM będzie aplikacją lub też systemem, który ma zwiększyć rentowność firmy poprzez automatyzację kluczowych procesów. Praca ludzi zastąpiona jest więc automatycznymi procesami.

W celu stworzenia takiej automatyzacji konieczne jest stworzenie odpowiedniej bazy danych. Jeśli dana firma nastawiona jest na długoterminową współpracę z klientem, to warto, by klient poczuł się ważny i doceniony – a dzieje się tak właśnie wtedy, gdy firma posiada informacje odnośnie potrzeb oraz preferencji klienta. Dzięki zebraniu w jednym miejscu wszystkich informacji łatwo można określić rentowność współpracy, ale również szybko i skutecznie można przedstawiać klientowi kolejne propozycje.

Jakie są zatem funkcje, jakie plugin CRM oferuje użytkownikowi w Redmine?

 

  • Elastyczna konfiguracja procesu sprzedaży

 

  • Zebranie wszystkich informacji o kliencie w jednym miejscu (faktury, oferty, ludzie, zadania, projekty)
  • Personalizacja na podstawie roli w zespole sprzedaży
  • Ulepszenie działań sprzedażowych, również zintegrowane z kalendarzem
  • Widok Kanban dla prognozy, przypadki pogrupowane są w nim według stanu aktualnego – przy pomocy jednego spojrzenia można ocenić stan współpracy z danym klientem
  • Tworzenie ofert za pomocą kliku kliknięć w Księgę Cen i szablon tekstowy
  • Statystyki sprzedaży, również w formie graficznej, pozwalające oceniać skuteczność działań sprzedażowych. Sprzedaż rozpatrywać można pod kątem produktu, kraju, wydajności na użytkownika bądź prognozy sprzedaży na użytkownika.
Rating: 5.0. From 1 vote.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *