Redmine a komunikacja z użytkownikami

Redmine a komunikacja z użytkownikami

Narzędzie, jakim jest Redmine jest nie tylko doskonałe w kwestii zarządzania pracą, ale również komunikacji. Sprawdzi się zarówno między osobami uczestniczącymi w projekcie, jak i w kontekście komunikacji między zespołem projektowym a użytkownikami, którzy z efektów pracy zespołu korzystają.

 

Nie chodzi tylko o otrzymywanie powiadomień mailowych czy uzupełniania wpisów. W kontekście komunikacji ważne jest również gromadzenie związanych z projektem informacji, a taką możliwość Redmine przecież daje (WikiDokumenty, Pliki). Dzięki temu komunikacja usprawnia się, gdyż łatwo jest sprawdzić kto czym się zajmuje i do kogo zwrócić się, jeśli potrzebujemy wsparcia. Sprawdza się to zwłaszcza w przypadku większych zespołów projektowych. Łatwiejsze jest też zlecanie zadań między działami.

Redmine, co ciekawe oferuje również możliwość zainstalowania wtyczki czatu – łatwo więc można skomunikować się z danym użytkownikiem, by szybko uzyskać potrzebne informacje. Włączone są również powiadomienia, które dają znać w sposób wizualny i dźwiękowy, iż ktoś nawiązał z nami komunikację. Historia czatów jest zapisywana i ma możliwość przeszukiwania.

Redmine daje również możliwość wglądu w postępy pracy użytkownikom z zewnątrz – a więc klientom. Jest to o tyle istotne, iż w sposób łatwy i skuteczny można zasygnalizować klientowi np. potrzebę posiadania większej ilości informacji. Sam klient również może, jeśli uzna to za potrzebne, nawiązać kontakt z określonymi specjalistami.

No votes yet.
Please wait...

2 thoughts on “Redmine a komunikacja z użytkownikami”

Możliwość komentowania jest wyłączona.